ZASADY ZWROTU I REKLAMACJI

sklepu internetowego NOGISTONOGI.PL

ZWROTY:

  1. Zamawiający ma prawo zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
  2. Zamawiający powinien towar zwrócić niezwłocznie, nie później jedna niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży, na adres podany poniżej.
  3. Zwracany towar nie może nosić śladów używania, nie może być uszkodzony i powinien być kompletny. Zalecamy skorzystać z naszego formularza zwrotu dostępnego na odwrocie strony.
  4. W ciągu 14 dni pieniądze zostaną zwrócone na konto wskazane przez Zamawiającego.
  5. Koszty zwrotu towaru ponosi Zamawiający. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

REKLAMACJE:

  1. Za towar niezgodny z umową reklamację można składać w ciągu 2 lat od daty zakupu.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać na formularzu zwrotu/reklamacji znajdującemu się na odwrocie strony.
  3. Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego towaru wraz z opisem reklamacji na podany poniżej adres.
  4. Sklep w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o dalszym postępowaniu.
  5. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Zamawiającego – sklep internetowy NOGISTONOGI.pl naprawi lub wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeśli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w terminie 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji.
  6. Zamawiający zostanie poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji drogą elektroniczną lub telefoniczną przez Biuro Obsługi Klienta.
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy towar na swój koszt na adres wskazany przez Zamawiającego.

ADRES Działu Zwrotów i Reklamacji:

NOGISTONOGI ul. Janowo 25 61-680 Poznań
Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
Pod adresem e-mail - info@nogistonogi.pl
Pod numerem telefonu